החזרות וביטולים
ביטול: ניתן לבקש החזר מלא לפני משלוח פריט. ביטול הזמנה אינו אפשרי לאחר משלוח פריט.
החזרות ( אם רלוונטיות ): ללקוחות יש את הזכות להגיש בקשה להחזרה תוך 10 ימים לאחר המסירה אליך.
כדי להיות זכאי להחזרה, הפריט שלך חייב להיות ללא שימוש ובאותו מצב שבו קיבלת אותו. זה חייב להיות גם באריזה המקורית.
כדי להשלים את החזרתך, אנו דורשים קבלה או הוכחת רכישה. אנא צור קשר עם ( מייל שירות לקוחות ) לקבלת סיוע. אנו נעזור לך ליצור תווית החזרה ולעבד את ההחזר שלך לאחר קבלת הפריטים שהוחזרו.
לאחר שהחזרתך תתקבל ונבדקה, נשלח לך הודעת קבלה באימייל. אנו גם נודיע לך על אישור או דחיית ההחזר שלך. אם תאושר, ההחזר שלך יעובד, ואשראי יוחל אוטומטית על כרטיס האשראי או שיטת התשלום המקורית שלך, תוך כמות מסוימת של ימים.
החזרים מאוחרים או חסרים ( אם רלוונטי ): אם עדיין לא קיבלת החזר, תחילה בדוק שוב את חשבון הבנק שלך. לאחר מכן צור קשר עם חברת האשראי שלך, מכיוון שעשוי לחלוף זמן מה עד שההחזר שלך יוחזר רשמית. לאחר מכן, צור קשר עם הבנק שלך. לעתים קרובות יש זמן עיבוד לפני ההחזר.
אם עשית את כל זה ועדיין לא קיבלת את ההחזר שלך, אנא צור איתנו קשר בכתובת ( מייל שירות לקוחות ) .