דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

תקנון

מבוא

  1. האתר משמש בין היתר כחנות וירטואלית לרכישת מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל , בין היתר באמצעות השתתפות במכירות רגילות, וקבוצתיות. 

 

  1. תנאי מוקדם לתוקף ביצוע קניה הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעסקה ולגביה.

 

  1. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על ידך בחנות זאת, התקנון מהווה חוזה התקשרות מחייב בינך לבין החנות , לכל דבר ועניין.

 

  1. הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון , כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים. 

 

  1. גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו ,מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון , לפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה , הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות.

 

* מבצעי Black Friday: 

תקנון זה תקף גם למבצעי Black friday המתקיימים בתאריכים המצוינים באתר.

לא כולל כפל מבצעים. 

הנחת המע"מ האפקטיבית הינה 14.53% . 

לא כולל ריהוט ועסקאות לידה . 

אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה, רשאים החנות ו/או הספק לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך . 

הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון.

ט.ל.ח 

המכירות - חלק כללי

 

החנות תאפשר לך לרכוש מוצרים ו/או שירותים שונים באמצעות החנות, בדרך נוחה, קלה ומהירה, במחירים אטרקטיביים ממיטב היצרנים, היבואנים והקמעונאים המשווקים בישראל .

במכירה רגילה מוצעים למכירה כמות מוגבלת של מוצרים במחיר קבוע מראש.

 

הליך המכירה יתבצע בתנאים כדלקמן : 

 

  1. החנות מציגה רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות המוצר או השירות המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש, המכירה הינה עד גמר המלאי.

 

  1. במכירה  רשאי כל משתתף לבחור ולמסור את פרטי כרטיס האשראי בחנות עצמו או באמצעות השארת הפרטים במענה טלפוני של החנות , כפי שיפורסם. 

 

  1. השלמת הליך המכירה מותנה באישור ואימות העסקה בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני של המשתתף תוך 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה וכן בכך שהמוצר המבוקש קיים במלאי החנות בעת השלמת הליך המכירה. 

החזר מוצרים

 

  1. ככלל הלקוח רשאי לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 ( להלן: החוק). 

 

  1. ניתן לבטל רכישת/ להחזיר מוצר עד 14 יום מיום קבלת המוצר, הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בכתב ו/או בפקס ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל החנות . 

 

  1. במקרה של ביטול העסקה במקרה של ביטול העסקה יחויב הלקוח בשיעור של 5% או 100 ש"ח הנמוך מביניהם.

 

  1. אם סופק המוצר לרוכש, חלה חובת החזרת המוצר אל מחסני הספקים, על הלקוח. 

מוסכם כי הלקוח יחזיר את הנכס באריזתו המקורית, כשהמוצר חדש לא נעשה בו שימוש והוא באריזתו המקורית כשהיא שלמה.  

 

  1. מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחויב בתשלום מלא בגין דמי משלוח גם אם טרם קיבל את הנכס, וזאת במידה והנכס נשוא העסקה נשלח זה מכבר. 

 

  1. לא ניתן להחזיר מוצרים אשר פורקו והורכבו. 

 

  1. החנות תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים: 

 

7.1 נפלה טעות קולמוס , בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר .

7.2 אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין .

7.3 במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה , איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין .

7.4 במידה ולא תתקבלנה הצעות לרכישת המוצרים המוצעים באתר.

 

  1. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צוינה בדף ההרשמה.

 

  1. אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה, רשאים החנות ו/או הספק לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך . 

הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון.

החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי , לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי.

 

אספקת המוצרים ומשלוחים.

*שימו לב אנו מחייבים את המוצר שהזמנתם אך ורק כאשר הוא במלאי ומוכן למשלוח ולא באופן אוטומטי עם קבלת ההזמנה.

(החיוב לכאורה אותו אתם רואים זו רק תפיסת מסגרת זמנית ולא חיוב למעשה)

זמן אספקה למוצר - זמן האספקה יצויין לכל מוצר בעמוד המוצר. יש לציין כי אנו לוקחים טווח של ימים נוספים יתכן שהמוצר יגיע לפני זמן האספקה. בעת משלוח ישלח אליכם במייל מספר מעקב הכולל קישור לאתר חברת השילוח,שם תוכלו לבדוק את מצב המשלוח .במקרה של איחור אין חברתנו אחראית לכך אלא רק חברת השילוח כמובן שניתן לשתף אותנו ואנו נעשה הכול על מנת שתקבלו את המוצר שהזמנתם במהרה. במקרה של אובדן או נזק של חברת השילוח (למעט ריהוט ממונעים וכדו') נדאג לשלוח לכם מוצר חדש במקום ללא עלות נוספת של המשלוח .

חשוב לציין כי זמן האספקה המצויין בדף המוצר הוא זמן ההגעה הממוצע למוצר זה, ואין הוא התחייבות לזמן אספקת המוצר, זמני אספקה סופיים מצויינים בפירוט בהמשך.

מרבית ההזמנות מטופלות ויוצאות ממחסננו יום לאחר ההזמנה. עם זאת, חלק מהמוצרים אינם נמצאים תמיד במלאי זמין, ולכן זמן הכנתם למשלוח עלול להיות ארוך יותר. במידה ולא נוכל לעמוד בלוחות הזמנים באופן החורג מאיחור סביר ייצרו איתכם קשר על מנת לעדכן ולקבל את אישורכם להמשך טיפול בהזמנה.

סוגי מהמשלוח באתר-

 

״25 ימי עסקים ( הזמנה מוקדמת )״ - משלוח זה למעשה הוא הזמנה מוקדמת למוצר, כך יהיה ניתן לשריין את המוצר אותו אתם רוצים מבעוד מועד מבלי להסתכן שיגמר מהמלאי. 

 

״5-7 ימי עסקים״ שיטת השילוח הרגילה דרך חברת שליחויות חיצונית 

 

למעט חריגים- במידה ובמשלוח רשום "למעט חריגים" הכוונה למוצר/ים אשר הזמנתם באותה הזמנה ולכן המשלוח הינו חריג ויש לשלם תוספת או/ו אזורים מרוחקים משמעותית וזו לפי תנאי חברת השילוח איתם אנו מספקים לכם את המוצר/ים גם כאן ישנו צורך בתוספת תשלום. במקרים מיוחדים ההחלטה הסופית תינתן ע"י חברת כל בו סימה בע"מ .

באזורים המוגבלים לגישה מבחינת מרחק / ביטחונית / אזורי קצה של הארץ / אזורים חריגים ואזורים מעבר לקו הירוק, יתעכב המשלוח, ולא תחול עליו ההתחייבות הראשונית לזמן האספקה.

חשוב!!!. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק ימי 

עסקים קרי, יום ב-ה לא כולל שישי שבת , ערבי חג וימי חג.

*ימי חול המועד אינם נחשבים לימי עסקים!!!

 

  • דמי משלוח
    .
  •  דמי המשלוח ישולמו ע"י הלקוח בנפרד במועד האספקה או במסגרת התשלום בגין המוצר כפי שמצויין בעמוד המוצר.

    שירות לקוחות

     

    1. כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות באשר למפרט הטכני של המוצר, מידע על תפעול המוצר , אחריות וכיו"ב ניתן לפנות אל נציגים מטעם הספקים השונים.

     

    1. לפרטים ובירורים באשר להפעלת האתר ופעילותו, ניתן לפנות אל "כל בו סימה בע"מ"  :

      בנייד  : 0506464324  שרות הלקוחות בימים א'-ה' 10:00-16:00 למעט שישי שבת ערבי חג  וחג.                                                                                                          

       או באמצעות דוא"ל - hypergogoisrael@gmail.com

     נא לציין מס' טלפון והזמנה בעת משלוח ה-מייל 

     

    1. נציגי החברה ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה, כניסה לאתר והשימוש בו על מנת להנעים את חווית הרכישה ולהפכה לפשוטה ומהירה.

     

    אבטחת מידע פרטיות בחנות

     

    1. החנות נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור , ככל האפשר על סודיות המידע.

    העברת הנתונים באתר מתבצעת בצורה מוצפנת בטכנולוגיית SSL.

     

    1. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן על פי תקן . במקרים שאינם בשליטתה ואו הנובעים מכוח עליון , החנות לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא , עקיף או ישיר שייגרם ללקוח או למי מטעמו , אם מידע זה יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.

     

    1. החנות מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול 

    האתר בלבד , ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה.

    כללי 

     

    1. הנהלת החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את כללי ההשתתפות במכרז והתקנון לפי שיקול דעתה הבלעדי .

     

    מובהר כי לא יעשה שינוי בנהלים תוך כדי ביצוע הליך המכירה.

     

    1. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד , ואינן מחייבות את החנות.

     

    1. החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי , כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר לרבות ברכישה במסגרת הליך המכירה הפומבית , שלא על פי תקנון זה, תהא עילת התביעה אשר תהא , לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא , שאז החנות שומרת לעצמה את הזכות לבטל את הרכישה הספציפית בהודעה בכתב למבצע הפעולה.

     

    1. החנות לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על הלקוח ועל חשבונו.

     

    1. הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר אשר נרכש באמצעות האתר , אלא אם נכתב אחרת.

     

    1. אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר , לרבות גרפיקה , עיצוב , הצגה מילולית , סימני מסחר , סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החנות ו/או מי מטעמה.

     

    1. אין להעתיק , לשכפל, להפיץ , לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר , אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות.

     

    1. רישומי המחשב של החנות בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.

     

    1. נפלה טעות בתיאור המוצר , לא יחייב הדבר את החנות ו/או את הספקים.

     

    1. אחריות לתיקון המוצרים ניתנים על ידינו , שירותי תיקון יינתנו בתאום.

    אמינות ויושר

     

    1. החנות מודעת לרגישות הכרוכה בהפעלתו של אתר מכירות  באתר האינטרנט,

    ועל כן מקפידה החנות לנהל את האתר בזהירות , מיומנות, ובאופן מבוקר.

     

    1. מסחר הוגן, קיים איסור מפורש של כל גורם מטעם החנות , או הקשור עימה לקחת חלק במכרזים.

    עובדי החברה וספקי החברה אף חתומים על מסמך האוסר עליהם מפורשות לבצע רכישות במסגרת האתר.

     

    1. קיים תיעוד מלא של כל מכירה המתבצעת באתר לרבות של כל ההצעות המתקבלות וההצעות הזוכות.

     

    1. "הייפר גוגו ישראל " ערבה לכספי הלקוחות בדבר הספקת המוצר כפי שהוזמן באמצעות האתר.